Tuesday, May 30, 2017

no big deal

Jag kommer nog kanske att byta språk på bloggen här i framtiden.

Vitsen är ju att familj och bekanta ska kunna få lite inblick i mitt och vårt liv. Men när vi nu kommer bo i Umeå till hösten är det kanske rättvisare att blogga på english så folk här i Idaho kan följa vår/min extremt spännande tillvaro.
(Vänta nu, var dom på Ica eller Konsum? jag måste kolla bloggen...)

Så är det. Vi flyttar hem. Det är officiellt fast inte med stora bokstäver, för chefens chef vet inte än och jag ska försöka jobba kvar här till 4:e augusti så att hela familjen har sjukförsäkring hela sommaren.
Inte fyrverkerier och champagne kanske.
Men ett tomtebloss och pommac.

2 comments:

  1. Men whaaaaaaaat är det jag am reading? Så passande precis lagom till min 365-dagiga semester! Tjoooo

    ReplyDelete
  2. Aj know it! Jag har fått jobb på das Uni. Jag skådar Holmsundshäng i vår gemensamma framtid =)

    ReplyDelete