Thursday, March 14, 2013

Mm..lista

Orkar inte tänka på så himla mycket. Det är mammas födelsedag men här kacklar alla om Pi Day (3/14…..3.14, ja ni fattar) men i alla fall. Tja, drar en lista och sen får det va bra så.


När vaknade du imorse?
 fem i sju. Steg upp en kvart senare.

Vad var det första du tänkte när du vaknade? Min? inte min! ..jooo, min, fan! (väckare)

Har du ringt någon i dag, vem och vad sa ni?
 Derrick angående att han lämnat sina nycklar på mitt kontor och Michaela angående att jag ska barnvakta hennes kids på måndag.

Har du ont någonstans? Inte för tillfället, nej.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 hm… engelsk konfekt.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
 bubbelvatten

Vilken var den första hemsidan du gick in på internet?
 yahoo. Både hemma och på jobbet. Alla dagar.

Vad ska du göra ikväll?
 förbereda morgondagens lektion. Funderar på att ge ett litet oförberett läxförhör. Jag är ond.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
 jag sätter sällan på specifika låtar.

Vad tycker du om din blogg?
 jag tycker…. om den. Annars skulle jag väl sluta skriva.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
 jobbade

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
dagen är nästan slut, så knappast.

När fotade något senast, och vad?
 se nedan, mina sovisar

Har du gjort av med pengar idag, på vad? 
men näe… jag har nog faktiskt inte det. Kors i taket!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
 bordsbenet

Vad har du på dig idag?
 det är kväll. Mysbrallor och tisha.

Lista snodd från: en av favvo-bloggarna

No comments:

Post a Comment