Saturday, August 3, 2013

Tillbakatårar

Jag grinade på flygplatsen när vi sa hejdå.
Det var möjligtvis inte första gången, men det är sannerligen inte nåt jag pysslar med varje gång jag flyger över atlanten heller. Först snyft och röda ögon under kramsessionen och sen stora tårar och snor när vi väl gått genom säkerhetskontrollen och stod i taxfreeshoppen och kollade på choklad och kubansk rom (som D alltid är lite sugen på eftersom man inte kan köpa kubanska grejer i USA).
Sen samlade jag mig och så var det bra med det.
Det regnade i Rathdrum hela dagen igår.
Mina svärisar säger att jag tog regnet med mig eftersom det tydligen varit strålande sol exakt varenda dag medan vi varit borta.
Jaja, nu är det iallafall uppehåll och idag är det Art on the Green i Coeur d´Alene och det tycker jag alltid om att gå och kolla på.
Men så imorgon kör vi tillbaka till Pocatello och det är ju egentligen värt ett nytt skyfall av tårar.

No comments:

Post a Comment