Monday, March 7, 2016

På jobbet

Jag tog mig till jobbet. Ingen större bedrift egentligen eftersom jag inledde med halvdag och inte behövde dyka upp förrän till lunch.
Imorgon blir det lite mer spännande att se om jag faktiskt är här halv 8.
Som tur är har jag världens bästa chef som är jätteförstående och inte alls kräver att jag ska kunna använda huvudet till nåt vettigt första veckan.

För att fira slutet på min mammaledighet var lodjuret på toppenhumör imorse och log med hela ansiktet och tjollrade och hade sig hela förmiddan.
Hon har två standardläten som hon gör när hon försöker prata.
"Aowa" som ju kan tolkas hursomhelst. Och så "Ahgur" som låter lite som agurk, och även om hon ju nu aldrig utsatts varken för norska eller gurka så kan man ju välja att tolka det som hennes första ord.

No comments:

Post a Comment