Friday, December 2, 2011

Fredagslista

Länge sen jag gjorde en sånhära lista. Känns skunk. På ett trevligt och lite nostalgiskt vis.

Vad åt du till frukost?
En oprisvärd tonfiskciabatta, ett äpple och en 20 ouncare automatcappuccino.

Vad har fått dig att skratta idag?
Inte så mycket när jag tänker efter. En kommentar från lillebror på fejsbook kommer nog närmast.

Vad har du på dig just nu?
svarta träningsbrallor och en vit, fluffig Roxy-fleecetröja som är mjuk som en teddybjörn, jättevarm och var ett tokfynd.

Hur ser resten av dagen ut?
Bar Zap med Beth om en dryg timme (vilket innebär att vi levererar kondomer till vissa utvalda barer i stan. Det måste vi göra en gång i månaden för att få ett visst bidrag till kontoret) sen film och godis, har jag tänkt.

Vad händer ikväll?
Jag har tänkt få se Mean Girls som Adam lånade ut till mig för över en vecka sen men D och grabbarna bara vägrar se hela tiden. Nu jävlar är tv:n min och försöker dom sabba min chickflick-kväll ska dom få se på mean girl på riktigt.


Och på lördag?
Nate fyller år och Jake har avskedsfest eftersom han fått jobb i Salt Lake och flyttar på söndag. Innan dess ska jag försöka få lite skolarbete gjort och så har ju min privatundervisning med Saudiarabiskan.

Och på söndag?
Kanske en hundpromenad. Garanterat mer skolarbete. Och på kvällen adventsfika med svenska maffian.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
sekunden jag var klar med min redovisning och kunde släppa den stenen.

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Måndagkväll då jag hatade ungefär exakt varenda människa i det här huset. D var inte hemma (FYI)

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
”just sent you an awesome flashmob on fb”
”what time are you going to be home?”
”4 still works for me if you’re cool with that”

Vad dricker du i helgen?
Äkta champagne och kolsvart kaffe. Eller inte.

No comments:

Post a Comment