Sunday, January 13, 2013

På västfronten intet nytt

Allmänt meddelande till typ alla som har nåt slags intresse i frågan: Nej, vi vet ännu inte om D får stipendiet han sökt och det blir ett år i Sverige för vår del.
Jag vet att jag sa att det fanns en chans att vi (han) kunde få besked före jul.
Men nu fick vi inte det.
Och jag vet inte när besked kan tänkas komma heller. Jag hoppas snart. Han hoppas snart. Men vi har liksom ingen makt i frågan. Och jag lovar att berätta så fort vi vet. Okej?
Det finns liksom inte en suck att jag skulle glömma bort att berätta. Att jag bara skulle mala på om jobb och skidåkning och annat oviktigt och ba helt glömma bort att nämna det viktigaste som hänt på länge… nej, förmodligen inte.
Och jag fattar ju att ni bara frågar av välvilja osv…. men som sagt, jag kommer berätta så fort det finns nåt att berätta.
Slut.

No comments:

Post a Comment