Monday, January 21, 2013

Vi har sett lite film här på sistone...

Vi är lediga idag pga Martin Luther King och det sitter inte fel. Såklart.
Igår kväll såg vi Silver linings playbook (rekomenderas) och sen gick jag och la mig medan D såg Argo. Jag bestämde efter att vi sett Zero Dark Thirty i fredags att jag inte blir ett jota gladare eller bättre till mods av att kolla krigsfilmer. Så därför vill jag inte göra det.
Men eftersom jag gick och la mig sådär pensionärstidigt var jag även uppe tidigt och hann gymma, tvätta och fara till affärn innan D ens klivit upp.
Senare ikväll ska vi knata till campus och kolla på MLK festligheterna och lyssna på talare och körer och allt vad dom nu har planerat.
Men just nu har vi det ledigt och latmaskigt.
Det var det.
Och grattis på födelsedagen, såklart, kära Karin.

No comments:

Post a Comment