Wednesday, October 14, 2015

Alla ska blogga


Jag har sett till att hålla magen borta från facebook. Med flit. För att det är för oprivat, för att man får så mycket reklam och skit, för att.... tja, jag har mina skäl.
Men nu bloggar ju Dylan också. Och det är ju kul för honom. Han skriver om sitt Teddy-projekt (https://thetheodoresdotorg.wordpress.com/) och eftersom det upptar stor del av hans tid och liv så skriver han såklart om sitt liv också... och i hans liv ska han bli pappa och jag har väl kanske inte rätt att bestämma om han ska få skriva om det eller inte. Såatte...  Ja, nu skrev han det iallafall och länkade på facebook.
Nåja, det var väl bara en tidsfråga.
En annan gång ska jag berätta mer om The Theodores. Men nu ska jag hetsskriva några mail och sen skynda hem och packa. Vi far till Missoula i eftermiddag. Dylan ska träffa miljömuppar på University of Montana och jag ska på fortbildning.
Höres.

No comments:

Post a Comment