Wednesday, September 28, 2016

Min bäbis är din bäbis

Alltså helst skulle jag ju vilja vara med henne själv.

Men när det inte är nåt alternativ just nu så känns det så bra att lämna henne med tre små pojkar (och en ljuvlig mamma) som trängs kring henne på morgonen och måste turas om att få hjälpa henne ur bilstolen, frågar mig om deras bäbis ätit frukost ännu och berättar om allt dom har tänkt lära henne just idag.

Charlie har bestämt att om Louisa blir rädd medan han är på skolan så får hon låna hans gossefilt. Inte om han är hemma, asså herregud det är ju ändå hans filt, men om han nu ändå är på skolan.... så kan hon få sova med den.

James är väldigt noga med att skaka flaskan lite extra innan hon får den. För hans bäbis vill ha det så.

Theo öppnar alltid dörren för oss när vi kommer. Louisa är här nu!!! skriker han och jag är osäker på om han ens vet hur jag ser ut, han verkar aldrig bry sig om att lyfta blicken så högt.

Hon har det bra där. Hon ler stort åt Julie och är så fokuserad på dom stora barnen. Det är fint.

1 comment:

  1. Åh men det låter verkligen som ni har hittat riktiga tiopoängare till dagmamma plus dagmammebarn :)

    ReplyDelete