Wednesday, April 26, 2017

Tack-o Burrito

Det finns ett burritohak (fel, det finns säkert 30 burritohak men det spelar ingen roll) i stan som Dylan älskar och är trogen och vägrar gå nån annanstans.
Jag gillar deras mat, den är helt okej. Men om jag ibland föreslår att vi kanske kunde prova mexikansk mat från nåt annat ställe så blir han helt förnärmad och upprörd och undrar om det var nåt fel på mina sopes senast och varför jag plötsligt föreslår att vi ska göra slut med Atilanos? Och fastän det inte alls var nåt fel på maten och jag bara tänkte att vi kunde prova Qudoba så är det aldrig värt dramatiken och slutar alltid med att vi far till Atilanos ändå.
Och nu har ringde Dylan precis och berättade att han vunnit $500 genom att använda sitt visakort i deras drive through.
Va?
Alltså det är ju jättekul. Men innebär även att jag helt kan ge upp om att nånsin få äta mexmat nån annanstans. 

No comments:

Post a Comment