Wednesday, September 12, 2012

För övrigt har jag namnsdag idag

Jahapp, då finns det plötsligt tre människor som alla kan titulera mig sin chef.
Två är visserligen bara extrapersonal, men ändå.
Jag har idag även påbörjat operation ”Flytta ut ur gamla kontoret och in nya samt slänga bort en jäkla massa skräp i farten”
Var råtaggad första fem minuterna och bar och slängde och ögnade och slängde och pappersätarn (i brist på bättre term, vafasen heter shredder på svenska?) ba tuggtuggtugg och hann knappt svälja innan jag matade i mer.
Men sen sög jag i mig en överdos damm ungefär samtidigt som jag stötte på en massa dokument och skit som jag inte var helt säker på att jag faktiskt vågade kassera och så hade jag plötsligt en stor kanske-hög mitt på golvet och då blev jag less och slutade för dagen.

No comments:

Post a Comment