Wednesday, September 5, 2012

Grattis

Från och med imorgon är vi två 30-taggare i det här hushållet. Har inte märkt av nåt förkrisade, han verkar inte tro på den metoden. Han kanske har tänkt vänta och skaffa motorcykel och bli träningsnarkoman när han fyller 40 istället…?


I alla fall så har jag inte haft speciell ångest vad gäller present, vi tar ju liksom inte så hårt på sånt i det här förhållandet (en ananas på 26-årsdagen, behöver jag säga mer?) men på nåt sätt har det liksom ba löst sig av sig självt.
En kompis som är massös erbjöd ett specialpris, jag bokade.
D tjatade på att han inte har några bra "seriösa" skor att undervisa i, jag svängde förbi en affär och hittade ett par snygga pjuck på rea.
Och min chef hade plötsligt ett masserande fotbad på kontoret (sprillans nytt och oanvänt) som hon behövde bli av med inför sin flytt, jaba ”Jag tart!”

Han är ju fan besatt av att få sina fötter ompysslade, så den sista, 100% gratis spontanpresenten kan nog bli den allra bästa.
Så att mjodå, det blir nog föselsedag av det här också, ska ni se.

No comments:

Post a Comment