Sunday, March 28, 2010

på väg till Pocatello...mitt emellan Trocadero och Portello

Sådär, nu är min bärbara up and running igen, fast jag tror jag ska fortsätta kalla henne för min Barbara ändå...haha. Dylan är inte running, för det bidde inga löparskor i fredags.
Men jag var tillbaka på Rathdrum Fitness imorse, börjar ju som bli sommarstammis på det stället. Förra året kallade de mig ju glatt "Oslo from Finland" när jag kom in, nu sa de faktiskt Osa from Finland... så nästa gång blir kanske både land och namn rätt.
Ja, inga direkta nyheter nu, vi är precis på väg att börja resan ner mot Pocatello så vi får se hur mycket uppdaterat det blir i veckan. Igår kväll var på en BBQ ute i Spirit Lake med Kelly, Mary och deras vänner. Trevligt men kallt, vi satt säkert tre timmar runt en brasa och diskuterade hur kallt det var och hur det nog egentligen var för tidigt för att sitta ute. Varför vi inte bara gick in, eftersom vi satt på tomten bara 20 meter från huset, kan man ju fråga sig.... men de gillar sin natur, de här Idahoianerna.

1 comment:

  1. Naturen skall inte underskattas, inte heller när den avnjuts från en uteservering i ett svinkallt Stockholm, på torsdag är det dags.
    Ha det gött...
    /Erika

    ReplyDelete