Monday, April 19, 2010

Äntligen jobb!

Idag skriver vi äntligen jobb på ängligen blogg. Japp, japp...det är Moondollar som vill ge mig en chans att servera mat och dryck. Tur att man har pluggat 5 år så att man är kvalificerad =)
Nej, jag ska absolut inte klaga. Ett sommarjobb vad var jag ville ha och behövde och nu verkar jag ju ha fått precis det. Chefen ringde för en halvtimme sen och frågade om jag kunde komma idag kl 14. Jadå, sa jag och slängde mig i duschen. Jag vet inte ännu om det är säkert att jag får det (men det verkar ju onekligen så) eller hur mycket jag kommer få jobba. Men men, arbeit ist es uberhaubt.
Får skriva mer om flytten och helgen och alltihop senare, nu bär det av på jobb.

2 comments:

  1. Grattis! Så snart du har ett "riktigt" jobb kommer du längta tillbaka till moondollar. Pizzeria Casa är skrämmande lockande vissa dagar. Kram

    ReplyDelete