Tuesday, March 6, 2012

500 varehär

Inlägg nummer 500. Vill inte gnälla på inlägg 500. Men jag vet inte hur annars det ska bli det här. Om jag inte väntar förstås. Till augusti, typ.
Har precis tillbringat elva timmar på campus och inatt sov jag sammanlagt ca tre timmar. Det ironiska är att han (vår ord-saknas respektlöse sambo) gav oss ett förlåt-mig-så-himla-mycket kort i söndags och …. Nej, vetduvad. Jag orkar fan inte skriva mer om honom. Jag vill inte prata med honom, om honom, se honom.
Och just se honom behöver jag nog inte heller på i alla fall ett par dagar.
För han skäms. Och försvinner med svansen mellan benen så fort vi kommer hem.

Men om vi ska se framåt och positivt...
På söndag flyger jag till Arizona. Där ska jag bo på hotell. Alltså fatta så gött det ska bli. Jag ska bo i ett alldelens eget hotellrum i tre nätter. Jag ska sova som en liten bäbis. Jag ska sova som en björn. En stock. En utslagen. En nedsövd.
Om jag eventuellt skulle råka vakna så kan det hända att det pågår en konferens som det är tänkt att jag sak presentera nåt på.
Men det känns väldigt sekundärt.
Framför allt ska jag sova.

No comments:

Post a Comment