Tuesday, March 13, 2012

Chillar på rummet

Vi presenterade vårt projekt idag. Och det gick bra. Bättre än väntat, tyckte jag i alla fall. Jag var ganska nervös och hade 4 sidor utskrivna med manus över exakt vad jag skulle säga. Jag höll dom hårt i näven och svettades och var torr i munnen. Men sen vart det min tur att prata och jag tittade inte på mitt manus en enda gång och bara babblade på och det lät riktigt bra. I mina öron iallafall...

Ibland när jag freestylar sådär så blir det bara blaj av alltihop, därför känns det skönt att ha ett manus utifall att det visar sig att det är en massa dumheter som kommer ur truten. Men det behövdes inte idag alltså…

Sen ikväll gick vi ut och åt, jag, Rebecca och Joanna. Och det var trevligt. Och nu sitter jag på hotellrummet och unnar mig själv att ta det lite lugnt, vilket känns lite lyx och ovant.

No comments:

Post a Comment