Monday, August 20, 2012

Har hört att det är viktigt med Self Assessment

Jaha, då ska vi se… om jag nu ska utvärdera den här dan, min första som assisterande direktör.
Först kom jag försent. En halvtimme bara, inte så mycket att bråka om. Speciellt inte eftersom ingen sagt till mig (för inte ska jag väl måsta hålla koll på sånt själv..?) att universitetets sommarschema tog slut precis idag.


Sen var det den hära intervjun och jag vart råpaff över att
1) Mr. Fuller var en vit och blond farbror. Det är liksom inte så vanligt att såna är experter på jämställdhet och lika rättigheter…och ska vi snacka pokerface när jag skulle dölja min förvåning så njäe, tror jag inte det lyckades så bra.
Och 2) att jag faktiskt förväntades säga nåt under intervjun, vilket gjorde att jag blev så till mig att jag frågade en fråga som redan ställts. Inte helt lyckat. Även om det faktiskt var en viktig fråga…

Men senså, mitt andra möte för dagen gick mycket bättre. Jag kom i tid, ingen frågade mig nåt och jag sa inte flaska. Häpp.

Så att jomendå, jag tror det blir godkänt i alla fall.

No comments:

Post a Comment