Sunday, July 11, 2010

Bäbis och spansk seger

Idag har Spanien vunnit VM och lillasyster Radkvist har äntligen hittat ut. Vaknade till ett sms från mamma med beskdedet att jag nu är moster för fjärde gånge om. Känns som om jag borde ha en viss rutin, men hittills har jag varit med om ett dop, inga födelsedagar och bara en jul. Det är lite skamligt faktiskt. Den här tösen kan nog också hinna bli ganska stor innan hon får träffa moster...tyvärr.

Vi såg finalmatchen på Capones Sports Bar & Grill här i Cd'A, hyfsat mycket folk men det är ju tragiskt att så många amerikaner inte ens kan reglerna. Jaja, det var faktiskt en familj från Holland där och jag hoppades verkligen att Holland skulle vinna också (inte för deras skull, dock) men icke...

Nu tror jag vi ska köra ut till Rathdrum och släppa ut Daisy i trädgården så att hon är lite mindre hyper ikväll. Längtar tills hon blir utekatt, och det verkar hon göra också.

No comments:

Post a Comment