Thursday, July 15, 2010

cykeltjuvar finns överallt

Min cykel, som inte ens är min utan Dylans mosters, blev stulen igår. Eller tja, det vet jag ju inte med bestämdhet, brottet kan ha inträffat när som helst mellan måndag och onsdag morgon eftersom jag lämnade hojen (låst!) vid busshållplatsen. Så nu är jag utan cykel, jävla skit. Får se om jag löser det genom att låna en under de få veckor vi har kvar här eller om jag helt enkelt tar och köper en eftersom jag ändå skulle ha gjort det i Pocatello.

Mycket jobb nu, tio och en halv timma igår och ingenting tyder på att det ska bli kortare idag. Jobbar fredag och lördag också. Vädret är strålande fint och stekhett, kul för dom som får vara ute. Jag hoppas på sol på söndag så att vi kan fara ut till stugan och sola och bada och fira Austins födelsedag.

No comments:

Post a Comment