Wednesday, January 11, 2012

Som det känns

Känns så himla jobbigt att det bara är onsdag. Jag är inte helt övertygad om att det stämmer riktigt, känns som att helgen borde vara mycket närmare än så.

Känns mystiskt och inte alls positivt att jag hade 10 små personrutor som indikerade följare av den här bloggen igår och nu har jag bara 9…. Vem har övergett mig? Va? Va? Tur för dig att jag inte har nån aning för annars hade jag blivit personligt förbannat. Nu är jag bara lite anonymt sårad.

Känns som att mina nya fina skidor kanske får stå oanvända ännu helg. Jävla, jävla skit. Vad ska man måsta göra för att få lite snö?

Och nu har jag kapitel att läsa in och lektioner att förbereda igen. Känns obehagligt bekant.

1 comment:

  1. Kanske inte är till mycket tröst, men i Sthlm längtar vi åxå efter snö. Idag har det istället spöregnat hela dan =(

    ReplyDelete