Sunday, January 15, 2012

Söndag

Pratade nyss med mamsen som berättade att det finns en bonde på tv som tydligen är så lik, så lik min andra hälft. Så jag googlade, och kan inte annat än att hålla med.
Han rödtotten som tydligen gör allt på gammeldags vis. Jodå, dom är lika.

Sen pratade vi lite om min kliiga kropp. Det har inte blivit bättre. Inte direkt värre heller egentligen, men nu har jag i alla fall synliga utslag. Bara på magen, fast det kliar fortfarande lite överallt.
Det är inte nytt sköljmedel, tvättmedel, tvål, lotion eller parfym (har alltså inte bytt på sistone). Mamma föreslog choklad, pappa gissade att det är gasen i parfym och sprayflaskor… Vem vet?
Det kliar i alla fall inte i halsen och jag har inga svårigheter med att andas. Så det är väle bara att avvakta och se. Och låta bli choklad och nötter ett tag och se om det hjälper alls.

No comments:

Post a Comment