Monday, June 11, 2012

Skit också

Tror att jag eventuellt slog världsrekord i mest nedladdad skit under kortast möjliga tid idag. Sist jag försökte kolla fotboll live på datorn på kontoret så gick det hur bra som helst, jaba googlade nåt och så kom det upp nåt och så klickade jag på det och vips! så hade jag matchen där.
Men idag så var det bara en massa skit och jag var tvungen att fylla i en massa undersökningar och uppge min mailadress (vilket jag såklart inte gjorde. jag angav Ds…han får så mycket spam ändå att han inte kommer märka nåt) och tusen fönster ploppade upp och jag ba klickade ”ok” och ”fortsätt” och ”godkänn” på allt men inte fan kom matchen upp för det.  Och när jag insåg att jag nog hade virus och cookies och trojanska hästar och allt vad det heter, fulla datorn, så lugnade jag mig lite. Jag provade radion men var tvungen att ge upp eftersom man ju typ får hjärtattack av att lyssna på de där hetsgubbarna prata en million kilometer i timmen.
Så till slut fick det bli Aftonbladets webb-tv som märkligt nog sänder ett gäng som sitter i en studio och kollar matchen, live.
Det känns ungefär precis som att sitta bakom tv:n och kolla på soffan, vilket ju är ganska lamt och väldigt dålig tv.
Men man tager vad man haver.
Och så förlorade vi och jag blev förbannad, besviken och väldigt omotiverad att fortsätta jobba.

2 comments:

  1. Hej! Det gick bra, jag fick jobbet och början den 20onde augusti. Livsmedelsinspektör är titeln. Kul!

    ReplyDelete
  2. Men rackarn, starkt jobbat! Grattis!

    ReplyDelete