Tuesday, October 30, 2012

Fall, tö, ingen snö

I torsdags snöade det när jag gick hem från jobbet vid halv sju på kvällen.
Och det slutade inte heller utan bara fortsatte därutanför medan jag låg i soffan och råplöjde alla tre avsnitt av Torka Aldrig Tårar Utan Handskar.


Om jag grinade?
Äter apor bananer?

Mellan avsnitt 2 och 3 tog jag en liten paus och gick runt kvarteret i allt det vita. Tänkte att det var så ljust och fint med vinter. Och på att Stefan Sauk är en djävel på att skådespela.

I alla fall, poängen med kråksången är att nu är snön borta och det är typ varmt ute och vi ser på Dexter (jag blogger eftersom jag inte riktigt klarar av att se så många avkapade kroppsdelar på en gång) och jag tänker att jag egentligen borde skriva något fint om farmor.
Men tankarna måste få landa först.

No comments:

Post a Comment