Sunday, October 21, 2012

Jag har ingen susning om vad jag ska klä ut mig till på Halloween ännu… och det närmar sig ju. Tiffany har snackat om att vara Cruella DeVille (eller hur det nu stavas..) och blir det så har jag lovat att vara en dalmatiner. Annars har jag funderat på att vara en mimartist, det har jag haft som idé flera år nu, men det har aldrig blivit av. Vi brukar försöka matcha och gå som ett par, jag och D, men han har inte kläckt nåt förslag än så vi får se…


Eftersom vi bor i lägenhet nu undrar jag också om vi ens behöver köpa hem godis… hur stor är risken att det kommer ungar hit? Fast det är väl bäst att vara förbered.

Av alla amerikanska högtider är nog Halloween den jag bryr mig minst om, faktiskt. Fast det är ju kul att klä ut sig, det är det ju.

No comments:

Post a Comment