Sunday, August 16, 2009

packar och funderar

Har städat, packat och tvättat, hunnit äta lunch med kusinerna (Dylans) och nu återstår bara några få punkter på den gedigna lista vi fick av svärföräldrarna att bocka av innan vi far. Dylan skriver sitt GRE (ett standardiserat prov som krävs för att doktorsprogramet han vill in på) imorgon bitti och sen far vi imorgon kväll. Mot Virginia, vi landar 8 på morgonen och då bär det av raka vägen till Washington DC för att fixa nytt pass till mig. Det har inte varit många minuter utan något att göra de senaste veckorna, men nu bär det iallfall av mot nya äventyr.

Eftersom vi nu kommer ha folk på den här sidan atlanten som undrar vad vi gör och var vi är har jag kommit fram till att jag borde ändra mitt bloggspråk. Men jag har inte bestämt mig för om jag ska behålla den här bloggen och bara skriva på engelska istället, eller om jag ska starta en helt ny.... fast det verkar ju bökigt.

Ja, jag ska klura på den ett tag, vi får se hur det blir. Nu är det visst dags för zuccinilasange.

1 comment:

  1. Hej Åsa och grattis till bröllopet!! Verkar som ni hade det underbart:) Hoppas få se lite mer bilder snart! Ha det riktigt bra på ert äventyr, blir kul att följa!

    Kramar Sofia

    ReplyDelete