Sunday, June 20, 2010

fars dag och fars far

Det var fars dag i USA idag och vi har umgåtts med Darryl i stort sett hela dagen. Grillat, spelat spel och kollat fotboll. Är ruskigt opepp på jobb imorgon men ser fram emot nästa helg då jag, D och Austin planerar en resa ner till Moscow. Jag hade flyt med schemat och har ledigt både fredag och lördag, Austin har inget jobb än och Dylan slutar tidigt fredag eftermiddag så det passar perfekt. Det var länge sen jag vad där sist och det kommer kännas jättekonstigt att inte Beba, Juri och gänget är kvar. Men Willy är där i alla fall, så honom ska vi hälsa på.

Annars cirkulerar tankarna mycket kring vad som händer hemma just nu. Farfar kan ta sina sista andetag medan jag skriver det här. Det är inte oväntat, men sorgligt ändå och svårt att riktigt beskriva hur det känns. Jag vet nog inte ens riktigt hur det känns.

No comments:

Post a Comment