Tuesday, June 22, 2010

Kungen är en disneyprins

Till de som tror att jag numera förnekar Sverige bara för att jag befinner mig på annan ort och inte alls har någon koll eller intresse för vad som händer där så vill jag bara säga att det är fel. Ok, jag vet inte riktigt vad kommunpolitikerna i Västerbotten har för sig, men det visste jag å andra sidan inte när jag bodde där heller. Jag kollar Aftonbladet varje dag och vk.se i alla fall nån gång i veckan. Så jag veeet att Victoria har gift sig och gissar dessutom att Sveriges nästa tronarvinge kommer ha käkar grova nog att mala sten… allvarligt, det hakpartiet kommer inte vara nådigt, vi får hoppas på en gosse...

Farfar har sagt adjö till jordelivet nu och det låter som att det gick ganska fridfullt till och det känns sorgligt men ändå som det bästa som kunde hända med tanke på omständigheterna.

Daisy var helt olidlig natten till idag, for omkring som en tok och trodde att mitt hår var en fågel som förtjänade en grym död. Jag läääängtar tills vi har en sovrumsdörr. För då ska jag stänga den.

1 comment:

  1. haha, tror du ja! En stängd dörr kommer bara resultera i "mjau, mjaaaaaaauuuuuuuuuuuu MJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUU" och *krafs krafs krafs* tills du blir gråhårig :)

    Men försöka duger, morsan har ju skämt bort bruve med att stiga upp och ge mat och släppa ut kl 5 varje morgon och där vill man ju inte hamna så gör du ditt bästa för att tukta katten.

    ReplyDelete