Wednesday, August 4, 2010

sista helgen i Cd'A

Ser fram emot helgen. Dels har Dylan sin 10-års reunion med sin gamla high school klass och dels är det ju vår bröllopsdag. Fast den senare blir det nog inte så mycket baluns kring på grund av den förra. På fredagskväll är det nåt inför-jippo på en bar nånstans ute i bushen, på lördag allmänt häng och picknick i parken och på lördagskväll stor och officiell middag. Men middagen är dyr och det verkar som att många har tänkt skippa den, vi också, vi ska gå ut och äta bara vi två och sen försöka möta upp med folk senare.

Och en annan trevlig aspekt av helgen är ju att jag då slutat på mitt jobb och slipper min mongo-chef. Fredag är min sista dag. Tjolahopp, kunde jag skulle jag göra en frivolt på vägen ut. Kanske får hjula lite istället. Jag kommer sakna ett par-tre stycken av mina jobbarkompisar (och kaffet) men det är allt.

Och nästa vecka är det flytt. Har hittills skaffat lite kartonger, men det är allt. Vi räknar kallt med att det lilla vi äger ska gå att packa ihop i ett nafs. Jag tror inte riktigt på det själv, men gaaanska fort ska det nog gå ändå.

1 comment:

  1. Hehe, flyttar tar ju alltid längre tid än man tror! Men det går säkert bra. Grattis till avslutandet av jobb, själv har jag mindre än två veckor kvar av mitt. Eller ja, allt är ju relativt men av schemat iaf. :)

    Trevlig helg!

    ReplyDelete