Monday, September 5, 2011

motivationsbrist, bland annat

Helgen som skulle bli så produktiv blev inte riktigt så produktiv. Det var inte speciellt mycket mitt fel heller, men ändå är det ju jag som får lida för det. Orättvist. Lördagsmorgon dog min laddare till datorn. Jag blev helt paff, hade liksom aldrig räknat med att det kunde hända, men det kunde det alltså. Trodde först att det kanske var adaptern det var fel på, men det var det inte. Gick till universitetet för att sitta i datasal istället. Nätet var nere på hela campus. Försökte plugga lite med papper och penna. Old school liksom.
Det gick sådär.
Igår köpte jag i alla fall en ny laddare, men spenderade det mesta av dagen med att framkalla bilder, köpa ramar och fixa med födelsedagspresent åt D som fyller år imorgon.
Nu ska jag försöka plugga i alla fall. Snart. Nu, snart.

No comments:

Post a Comment