Wednesday, September 7, 2011

Vattenplaner

Vi ska forsränna i helgen. D försökte ju få med mig på en 10-dagars forsrännarresa i våras, men jag kom undan tack vare jobb. Jag är inte rädd för vatten, men jag är heller inte överförtjust vid tanken på forsande vatten med stenar och strömmar och båtar som välter och folk som får adrenalinkickar medan jag har nära-döden-upplevelser. Nu har jag ju aldrig provat forsränning, men jag har ändå en väldigt bestämd uppfattning om hur det är. Kanske ogrundad, det visar sig på lördag. Vi ska bara vara borta en natt och det är ju fortfarande varmt och soligt de allra flesta dagar så det kan nog säkert bli riktigt trevligt och skoj. Kanske. I vilket fall så försvinner två hela pluggdagar så nu gäller det att ligga på med läsandet. Suck.

No comments:

Post a Comment