Friday, February 17, 2012

Dassigt

För länge sen, när jag bodde i Moscow och pluggade på University of Idaho, så hade jag en rumskompis som var helt fördjävlig. Lauren, hette hon och var skitig och snodde mat och tvättade och städade aldrig och bidrog inte med något annat än huvudvärk.
Jag har berättat om henne många gånger för många olika människor och folk håller som regel med om att hon måste vara bland det värsta man kan råka ut för i samboväg. Alltså, det växte mögel på hennes lakan och jag skulle kunna skriva en bok den tjejen... Men det ska jag inte. Istället ska jag berätta att då, när jag bodde med henne, så vart vi övriga tre tjejer i lägenheten till slut så less på att hon aldrig köpte toapapper att vi började ha varsin rulle på rummet som vi helt enkelt tog med när vi gick på toa.

Nu har vi kommit dit i det här huset också. Nate och Colby, som ju egentligen inte ska använda vårt badrum i huvudtaget, har fan inte köpt dasspapper sen vi flyttade in och nu är jag och D så less på att tillhandahålla deras toapapper att vi helt enkelt har det på rummet och tar med när det behövs. Så sjukt tragiskt att en 30-åring beter sig som en testosteronstinn och omogen tonåring och toapapperet är bara en liten, liten del av allt han gör för att skapa dålig stämning i huset.
Jag trodde aldrig, aldrig jag skulle säga det här; men jag skulle hellre bo med Lauren.

No comments:

Post a Comment