Wednesday, February 15, 2012

Men nu är den över för den här veckan

Onsdag är värsta dagen i min vecka.

Först går jag till kontoret och är (i brist på bättre titel) anställd.
Sen går jag på föreläsning och är student.
Så tillbaka till kontoret för en och halv timme av vilket det mesta går åt till att stämma av med vår praktikant och se till att han vet vad han gör och att jag vet vad han gör och att han faktiskt gör nåt.
Sen är det lektion igen men nu är det jag som undervisar och det betyder att jag helst ska vara föreberedd och lite alert sådär och inte ha huvet i armhålan, typ.

Sen får jag äntligen gå hem och då är jag så förvirrad och trött att allt vettigt är otänkbart och det blir middag, internet, kanske en film och sova… i den ordningen.
Tack och hej.

No comments:

Post a Comment