Saturday, February 11, 2012

Löv the wej jo stink....nåt

Igår i bilen:
Jag: jag måste hinna duscha också..
D: ja… jag ska nog också duscha. .
Jag: bra, det behövs. Jag känner din svettlukt härifrån…och när jag tänker efter så har du faktiskt luktat ovanligt mycket B.O på sistone…what’s that about, liksom?
D (med en nöjd min): japp, ja har använt deodorant väldigt sporadiskt senaste veckan. Och återanvänt min kläder fler gånger än vanligt!
Jag: eh… okej. varför då?
D: tja… mest baraföratt. Vadå, tycker du jag luktar illa?
Jag: ja
D (spelat sårad): Meh, om vi var grottmänniskor skulle du faktiskt tycka att jag luktade gott!

Och kanske kommer vi till det stadiet snart om vi inte får ordning på vår tvättmaskin-situation. Imogon ska jag hem till Beth och Caleb och låna deras vitvaror, men i längden håller det ju inte att inte ha egna.
Det håller inte att skippa deon heller. I längden.

No comments:

Post a Comment