Wednesday, February 8, 2012

Geburstag

Det är fortfarande onsdag i Pocatello men hemma i Svea rike är det torsdag och inte vilken torsdag som helst utan den 9:e februari och det betyder födelsedag.
Hipp Hipp Hurra alltså.
För…
Hon som kanske är det bästa jag fick ut av min tid i Luleå när jag tänker efter.
Hon som jag alltid längtar efter och ser fram emot att få träffa igen.
Hon som alltid får mig att tänka att jag måste anstränga mig lite mer, visa att bryr mig, för jag bryr mig verkligen, och hoppas att hon vet det.
Hon som är en av de bästaste av vänner man kan önska sig helt enkelt.

Det har snöat i Pocatello och ikväll gör jag himmelspiruetter för dig Erika.

1 comment:

  1. Världens bästa Åsa!
    Önskar att du bodde här så jag kunde få skratta lite mer och höra mer av dina kloka tankar.
    Massa kramar!

    ReplyDelete