Monday, February 27, 2012

Ovälkommen hem

Tillbaka i verkligheten och fy bara. Jag vill hellre stanna i overkliga Targhee. Vi åkte tre åk imorse, jag och farbror Larry medan Jaine och D packade bilen. Sen körde vi tillbaka till Pocatello och hann precis slänga av D på universitetet så han hann i tid till sin föreläsning. I mjukbrallor och fleecejacka, oduschad. Jag fick istället åka ända hem och packa upp kylbagen, smutstvätten och tvätta skiten av en katt som inte fått sin kattsand grävd på 4 dagar.
Herrlich.
Sen cyklade jag till jobbet och konstaterade att jag inte alls saknat att sitta framför dator. Kollade mail och almanacka och konstaterade att jag på allvar måste ta tag i uppkommande skolarbete nu och sluta sticka huvet i snön och låtsas att det regnar….eller nåt.

No comments:

Post a Comment