Tuesday, August 9, 2011

Äntligen flytt

Jag är ju en sån där hårdtuggande vegetarian så när det tar emot lite mellan käkarna så mal jag bara på. Här har man inte blivit förstörd av amerikansk vitt bröd och Jell-O, inte.
Oh nej.
Men när det man tuggar på vägrar ge med sig så måste man ju till slut ändå kolla vad det är som är så förbannat segt, trådig sparris, morotsblast, en envis lökbit eller kanske en dålig minimajs?
Gjorde en kikärtswok idag och satt lite lagom disträ och tuggade ett bra tag innan jag insåg att jag jobbat på samma tugga onormalt länge. Då kan man ju misstänka något av alternativen ovan, och det gjorde jag också. Fast det visade sig vara klistermärket från tomaten. Och det är det nog inte tänkt att man ska mala i sig, veggo eller inte.

Vi fick huset, för övrigt. Jippie!

No comments:

Post a Comment