Thursday, October 13, 2011

Hej väggen

Det gick inte. Har haft en tålmodig chef som låtit mig bryta ihop på arbetstid istället för att jobba, men idag tog det stop. Jag ska droppa en av mina kurser, den på måndagskvällar. Det håller inte. Jag pallar inte. Minsta lilla som dyker upp i kalendern, en middag, en MLS fotbollsmatch i Salt Lake City (som är nästa helg och var Bobbys födelsedagspresent till Dylan) gör att jag börjar grina. Har haft ont i magen två veckor i streck. Herregud, nu får det vara nog.

2 comments:

  1. Är inte kul det där när man blir stressad av att planera in roliga saker på grund av "måsten" som suger energi o tid =( Hoppas det blir bättre så småningom. Kram

    ReplyDelete
  2. Ta hand om dig, ta en paus, en kaffe, lite piano ett tag.
    Har massor att berätta när du har tid :)
    Kramen

    ReplyDelete