Saturday, October 1, 2011

Ring ring....

Satt i två timmar imorse och väntade i städat hus med webkameran redo för skypesamtal med nästan hela familjen samlad. Stannade hemma när resten for iväg för att titta på paraden. Såg fram emot att få se barnen, visa upp vårt hus och framför allt få prata i lugn och ro eftersom det alltid annars blir så stressat eftersom de alltid ringer när jag är på väg till jobbet eller på kontoret eller nåt annat.
Nu skulle vi ha tid och prata ordentligt och D var hemma och såg fram emot att prata med pappa och så ringde dom inte. Och jag kan inte ringa upp från mobil och skype vägrade ta emot min internetbetalning när jag skulle fylla på saldot….så jag kunde bara vänta. Och nu skiter jag i det här. Kalla mig barnslig, men nu har jag helt tappat lusten. Dessutom måste jag fara iväg till datasalen och skriva en uppsats.

No comments:

Post a Comment