Saturday, January 1, 2011

första i första

Jag kommer inte ihåg om jag hade nåt nyårslöfte förra året. Kanske mitt standardlöfte; att gå på yoga oftare, men om så var fallet kan jag väl inte direkt säga att jag hållit det.

2011 ringde vi in på Blue Moon Bar i Lava Hotsprings. Efter att legat i blöt i de varma källorna tills vi var alldelens rynkiga och ätit pizzamiddag på Royal styrde vi stegen mot Blue Moon och dansade bugg och hade oss tills midnatt, ja lite senare än så också.

Löftet det här året har jag tänkt försöka hålla mig till. Jag ska börja återvinna, organiserat och konsekvent. Trots att jag hittade containerna för flera veckor sen har jag varit lat och inte riktigt idits sortera mer än aluminiumburkar, men nu ska det bli plast och papper också. Basta.

Idag har vi åkt skidor i Pebble med farbror Larry, hans fru Jeannie och Austin. Det var kallt, -13 och snålblåst, men soligt och vi hade en bra halvdag. Vi ska åka imorgon också, Larry och Jeannie har tagit in på hotell här i Pocatello.

No comments:

Post a Comment