Thursday, May 17, 2012

Oh yeah

Idag har jag kört bil med både automatlåda och cruise control. Det är ju typ lika ansträngande som att sitta på soffan. Och fötterna känns liksom helt överflödiga.
Fast kraschar man så gör det nog lika ont som om man faktiskt hade använt fötter och växelspak.


Vad jag även gjorde, och det här är stort för mig, var att jag hittade tillbaka! Tiffany körde till flygplatsen, jag åkte med. Sen hoppade hon på ett plan till Minnesota och jag körde hennes bil tillbaka till stan.
Och, alltså häng med här nu, från det av vi svängde av motorvägen körde vi och svängde i tre olika korsningar.
I en stad jag aldrig varit i förut.
En liten stad, men ändå.
Och när jag sagt hejdå och glad sommar och satt mig bakom ratten och listat ut hur man körde ut från flygplatsen utan att hamna på långtidsparkeringen, så tog jag fan i mig rätt i alla korsningar och hamnade på motorvägen och kom tillbaka till Pocatello snabbt som ögat och stolt som en tupp.

No comments:

Post a Comment