Thursday, May 3, 2012

Sånt jag skulle vilja säga lite oftare...

- Nej, det vill jag inte.


- Står det kurator på min dörr? Nä och det är för att jag inte är nån.

- Ja jag tycker faktiskt att du är både gnällig och tjatig, hur visste du det?

- Det kan du väl göra själv?

- Nej, jag har inte läst den boken/artikeln/författaren och har inga direkta planer på att göra det heller.

- Kan du bara gå härifrån är du snäll?

- Jo, jag förstår visst hur du tänker, men jag tycket ändå att det är en jävligt dålig idé.

- Kan vi inte bara låtsas att vi inte precis såg varann och skita i att stanna och småprata? Jag har inte alls bråttom eller så men jag känner ju egentligen inte dig, du är bara en hej-kompis och jag hatar stelt småprat förstår du…

- Sluta prata så nära mitt ansikte och sluta hålla fast i min axel varenda gång du ska säga nåt.

- Men lär dig koka kaffe själv!

- Jo jag fick visst ditt mail, men deletade det i hopp om att det egentligen inte angick mig.

Till exempel.
Men så är man ju så himla artig. Jo för det är jag. Alltid.

No comments:

Post a Comment