Monday, June 6, 2011

ibland går det i moll

Känner mig arg och frustrerad över sjukvården här och fast jag försöker låta bli (eftersom det inte tjänar något till) så har jag svårt att låta bli att stressa upp mig inför morgondagens telefonsamtal till försäkringsbolaget, sjukhuset, radiologen och vette fasen vart mer jag kommer få sitta i telefonkö.

Har fått prata med D som fick en ledig dag pga av regnväder och regnar gör det här också. Det är skönt att vara tillbaka och uppackad ur resväskan, men långtråkigt också.

Inget nationaldagsfirande för mig. Midsommar missar jag också i år, som vanligt, och 4:e Juli. D kommer inte vara tillbaka till Pocatello till vår bröllopsdag och sen borta på Nicks bröllop i New Hampshire på sin egen födelsedag.
Det var ingen munter tanketråd, men ibland är det så.

No comments:

Post a Comment