Friday, June 17, 2011

Idag firar vi Oskar

Hipp hurra för lillebror Oskar som fyller år idag. Oskar som har fått ett elpiano i present. Varför vill man ha ett elpiano? Det har jag ingen aning om. Han blev glad i alla fall, och det är ju huvudsaken. Misstänker att han kan spela mer än Till Paris och Köp Varmkorv. Han lyckades ju på nåt sätt lägga vantarna på all musikalisk talang i hela genpolen. Han kanske till och med kan lära mig en trudelutt i sommar…fast det kanske är att ta i? Jag ska ju trots att inte vara hemma såååå länge.

Själv ska jag tillbringa helgen i Nevada igen. Den här gången verkar det som att Elko kommer vara fullproppat med folk, både motorcyckel-Jamboree (vad nu exakt det är för nåt?) och en rodeo. Kan nog bli skoj. Foten känns bättre, men inte helt bra. Jag bangade på loppet. Kände mig lite rutten, men så visade det sig att en annan lagmedlem också backat ur, så det var ju bra. Så att det inte bara var mitt fel, liksom.

Imorse föll en spindel ur mina byxor när jag satte på mig dom. Jag skrek inte. Jag hoppade inte ens till. Jag blev så ytterst förvånad över denna (brist på) reaktion att jag rent undrar om jag växte upp under natten eller vad det är frågan om?

No comments:

Post a Comment