Saturday, June 25, 2011

Pick och Pack

Har börjat packa lite försiktigt. Så nu är det på riktigt. På måndag smäller det. Eller det hoppas jag ju att det inte gör, för då ställs nog flygen in. Drygt att flyga via Köpenhamn, men på tillbakavägen slipper jag det. Och jag slipper Frankfurt. Tack snälla.
Hatar Frankfurt och alla som jobbar där.
Arkitekten som ritade den flygplatsen måste ha haft en labyrint som mall och personalansvarige måste antingen ha noll känsla för personlighet i sina anställda eller en grym sorts humor.

Har bokat flygbussen och köpt kattmat så det ska räcka medan jag är borta. Ska nog köra en tvätt till imorgon och kanske städa upp lite också.

D är i San Francisco och roar sig. Vi lurade lite på om jag skulle försöka ändra min biljett så att jag skulle hinna dit också. Det hade varit skoj. Men så mindes jag att vi inte är rika och så sket vi i det. Jag får nöja mig med att ha roligt hemma. Det ska nog inte bli nåt problem.

No comments:

Post a Comment