Friday, June 10, 2011

Lugn Afton

Sov 10 timmar natten till idag och vaknade dödstrött med gegg i ögonen. Imorgon har vi ett sånt där serviceprojekt igen, jag tror vi ska riva tapeter på nån vårdcentral eller dylikt, samling klockan 8. Så det blir en extremt lugn fredagskväll. Kanske en film, kanske lite korsord. Men halsen känns faktiskt lite bättre, så förhoppningsvis går det i rätt riktning.

På jobbfronten har den här veckan varit väldigt transfokuserad. Himmel vad mycket jag inte visste om transgender-personer och allt som rör dem. Vi planerar för Transgender Day of Remembrance i november och bollar olika idéer. Jag har hittat en kvinna som bytte kön 1991 när han/hon jobbade som brandman i Los Angeles och stannade kvar i samma kår 12 år efter könsbytet.
Coolt.
Jag vill boka henne. Men tyvärr får jag inte bestämma helt själv. Så vi får se hur det blir.

No comments:

Post a Comment