Sunday, June 19, 2011

söndagkväll

Tillbaka från Nevada. Elko var fullproppad av motorcykelknuttar och vi hade tur som hittade en campingplats så pass centralt. Regn igår kväll, men på det stora hela så var det en bra helg. Nu får jag inte träffa D förrän i augusti och det känns ju lite långt bort. Men det är å andra sidan bara en vecka tills jag far hem nu.
Galet.

Bobby frågade idag om jag längtade hem ofta. Jag fick fundera på det ett tag. Men nej, det gör jag inte. Framför allt för att det inte skulle funka att bo här då. Om jag gick runt och tänkte på att längta hem hela tiden… det skulle ju inte hålla. Men jag ser verkligen galet mycket fram emot hemresan, det gör jag.

Det har inte blivit jättemycket sömn i helgen. Så ska jag lyckas ta mig upp imorgon är det kanske lämpligt att jag går och lägger mig nu. Natti natti.

No comments:

Post a Comment