Wednesday, April 27, 2011

det går bra nu...

Idag gick jag till biblioteket för att delta i ett möte. Mötet gick bra. Enligt de som var där, alltså. Jag var på fel bibliotek. Men när jag ändå var där passade jag på att fråga om artikeln jag beställt var på ingående. Det var den inte, kommer förmodligen komma nästa vecka. Alltså efter att min uppsats ska vara inlämnad.

Sen gick jag på lektion och tjyvlyssnade lite på när de andra pratade om sina uppsatser. Det låter som att deras är jättelånga och jättebra. Min är inte jättelång och sannerligen inte jättebra heller. Vi fick även hemtentan som vi har en vecka på oss att skriva. Kikade lite på den. Såg inte lätt ut.

Fick ett brev från sjukhuset och från mitt försäkringsbolag. Förstod inte riktigt vad det var de ville meddela mig, men är ganska säker på att det inte är att jag vunnit en miljon.

Kollade väderleksrapporten och såg att det ska snöa på fredag. Det får bli en snabb demonstration och middag inomhus istället för picknik. Förhoppningsvis kommer folk ändå. Men folk i Pocatello är ju inte direkt kända för att trotsa vädret.

Och imorgon har jag tenta. Borde jag inte plugga nu då tänker ni kanske?
Jo det borde jag, ville bara dela med mig av mitt flyt.

No comments:

Post a Comment