Wednesday, April 20, 2011

ses till hösten

Idag har jag registrerat mig för höstens kurser. Var så nöjd med att det här är näst sista veckan med min måndag-onsdagslektion. Tills jag insåg att jag måste ta en obligatorisk kurs med samma lärare till hösten. Samma tid, samma dagar, samma lärare… till och med samma lektionssal.

Idag upplyste hon oss om att oavsett vad vi lämnar in som slutprojekt så kommer hon tycka det är dåligt. Exakt så sa hon ju inte, men det var kontentan. Hon är lika uppmuntrande som en parkeringsbot, den tanten.

Men i alla fall så, sen hittade jag en kurs som såg jätteintressant och rolig ut och blev glad igen. Sen insåg jag att jag inte kunde ta den för de två andra obligatoriska kurserna jag måste ta går bara på hösten och tre kurser är vad som räknas som heltid och med tanke på att jag ju ska jobba också så… tja, roligt får jag ha nån annan gång. Var väl slutsatsen, typ.

No comments:

Post a Comment