Thursday, April 28, 2011

Dan före dan

Imorgon händer två saker.

Prins William gifter sig och jag är väldigt förvånad över det enorma amerikanska intresset. När Victoria ställde till med bröllop lyfte de knappt på ögonbrynen, men det engelska kungahuset spelar uppenbarligen i en annan division. Det är mittinattensändningar och live-reportage och kommentatorer och inför-program och paneler och dokumentärer och hela baletten. Förstår inte riktigt uppståndelsen, speciellt inte bland såna som inte hade nån aning om att England ens hade en kunglig familj för bara nån månad sen.

Det är dags för Take Back the Night, evenemanget som varit mitt huvudansvar och min bebis sen jag började på jobbet. Jag är lite nervös, men tror och hoppas att det ska gå bra. Vädret har lovat att vara skitdåligt så vi ska bara ha marshen utomhus och sen middagen och receptionen inomhus. Jag borde väl inte lista allt som kan gå fel för då kommer garanterat nåt annat att krascha, så vi lämnar det så… Jag hoppas att det går bra.

Provet idag gick nog helt okej tror jag. Det gick i alla fall inte totaldåligt.

No comments:

Post a Comment