Sunday, May 8, 2011

min mamma har inte morsdag idag

Tillbaka från vildmarken. Så vild var den inte, inte alls. Men det är bra för jag är ingen storcampare. Det ska mycket till för att jag ska gilla att sova i tält, men som vi hade det nu, men Ester och en hyrd husvagn så var det riktigt lyxcamping och vi har haft en riktigt lyckad helg. Att spendera merparten av helgen i varma källor utan att ta med lotion gör att man kommer hem som russin, bara så att ni vet. Men annars så, jorå, det var lyckat.

Idag är det morsdag i USA. På vägen tillbaka till Pocatello körde vi en omväg för att D bestämt att vi behövde kulturpoäng i form av ett besök på museum. Men det var stängt pga av morsdag så vi fick nöja oss med en lunch istället. Jake och Bobby sov nästan hela hemresan. Med dem i bilen är det så lätt att veta när de sover, för de sjunger konstant i vaket tillstånd.

Imorgon ska jag jobba hela dagen utan att gå på lektion eller oroa mig för skolarbete i huvudtaget. Undrar ur produktiv jag kommer vara då… kanske rättså.

No comments:

Post a Comment